torsdag 2 oktober 2014

Gekås

Ullared och Gekås är riktigt bra när man har barn och behöver vinterkläder, födelsedagspresenter och julklappar. 
Var där med ungdomarna igår och vi hade en riktigt rolig och bra dag. 
Trots trötthet, knaster o blask i örat, huvudvärk och ont i ryggen efter fallet så var det många härliga skratt igår. Älskar att umgås med dom där två .

Dom köpte väldigt mycket fin inredning till sin kommande lägenhet. 
Min son ska flytta hemifrån. What?!
Vad hände?
Mammas lille pojk. 

Idag har däremot inte varit en bra dag. 
Jo en stund. En fikastund idag på fm med en vän. 
Sen har jag haft ont i örat och det har runnit. 
En sköterska ringde och sa att min tid till läkaren på måndag skulle skjutas upp. Fick en ny tid. Berättade att det rann nån gulaktig sörja från mitt öra. 
Efter en timme ringde min läkare upp. Ny tid imorgon. Förmodligen bakterier igen som måste bort innan OP. 

Sen när jag gick och plockade upp ifrån dom berömda gula kassarna ( gekås ) så fick jag ont under foten. 
Blev svullen under på trampdynan typ. Sen började det svullna runt lilltån. Och jag blev mer o mer blå. 

Jag fattar ingenting. Vad kan ha hänt? Har inte slagit i eller trampat på nåt. 
Skumt. 

Blev lite gladare när syrran och jag hämtade våra fashion week pass och goodiebag iallafall. 
Ser fram emot några modedagar. 

Nu står jag på crosstrainern på Malkars. Skulle springit men det går inte för foten. Emma dansar. 

Kvällen ska jag ägna åt att tycka synd om mig själv. Käka glass och ligga i soffan. Bara för att jag vill och kan. 


Köpte den här stegen igår. Älskar den!
Men älskar inte fondväggen. Skönt att den snart ska bort. Usch 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar