måndag 20 oktober 2014

Tjejfest

Igår kom jag hem efter några härliga och roliga dagar i Sthlm. 
Älskar att vara hos Lotta. Åker alltid därifrån med ett leende på läpparna. 
Igår låg vi dubbelvikta och skrattade så tårarna rann. Typ samma humor. 
Fredagen var vi och shoppade. Gick en runda. Lugn kväll hemma och lite planering för festen. 
Lördagen softade vi. Fixade o grejade. Umgicks med barnen. 


Och vilken kul fest det var. 

Alla delades in i lag och fick en korg med pyssel, skumpa och tilltugg. 
Man skulle vara kreativ och göra sig ett diadem. 
God mat. 
Skumpa. 
Goda drinkar ( som jag fick äran att göra ) i häftiga burkar. Måste införskaffas. Kul idé. 
Det var andra roliga lekar bl a "jag har aldrig". Många skratt blev det. Och dans både på bord och stolar. 
Fullt ös fram till 4 på morgonen  

Alltid lika trist att åka hem. Svårt att inte trivas i Villa Forslund. 
Men jäklar vad jag saknade Emma. Hon sov när jag kom hem så det blev kramkalas idag. Hon fick vara ledig idag ❤

Soft dag idag. Handlat. Bakade vaniljbullar som misslyckades. Men svärmor gillade dom och hon fick ta med dom hem. 
Har gått en pw 
Tagit ett bad. Hårinpackning och ansiktsmask. 



Nu knåpar jag på krönikan ...



























Köpte en blus med militärmönster som jag gillar. Ovanligt men den är rätt schysst ändå. 


Emma fick fina fjärilar av Lotta som nu pryder hennes rum 





Tack vännen ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar