onsdag 29 februari 2012

Vårkänslor

Skinnjackan fram, conversen på, blåsa såpbubblor i trädgården,köpa en glass i affären och äta ute, ja DÅ är det vår ;)
Härligt!
Idag har vi haft en mysig slappardag. Igår var jag med Ingela på stan och käkade och sen var vi på Make up stores clubkväll. Trevligt!
Ingela ska snart flytta ifrån stan men vi har redan bokat in en helg då jag ska åka och hälsa på henne. Då ska vi även ta en tripp till Köpenhamn. Mys!


Har inte så mycket att skriva om. Vardagen rullar på och nu är det studier som gäller. Ingen tid för annat. Jo...en fika såklart. Fika hinner man alltid med.

Och så är det allvar med träningen oxå. Sommaren närmar sig...
Måste bara ringa ortopeden så att dom kan kolla på min hand/axel. Knölarna i handen växer och axeln värker.
Men, det tar vi en annan dag. Jag överlever ju som tur är , det enda är att jag får hoppa över styrketräningen. Men, jag kan köra andra pass och jag kan powerwalka. Nu ska det brännas fett!






En underbar bild på min fina lilla prinsessa. Det är min lillasyster som har tagit bilden. Hon är grym!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar