torsdag 2 februari 2012

Jag vill:

-Färga och slinga håret
-Bli av med allt det lösa och överflödiga på kroppen
-Ha mindre rumpa och större tuttar.
-Ha långa naglar
-Sluta upp att vara kobent ( öpp öpp öpp...det är inget att skratta åt!!! )
-Ha mindre "hål", som Emma säger, mellan framtänderna. Onödigt stort! Gluggen, jepp, det är jag det!
-Ha mindre fötter. Typ 37. Alla snygga skor är alltid slut i storlek 38. Orättvist!
-Få bort alla leverfläckar på min kropp. Ser ut som att jag har spottat snus i motvind.
-Jag vill skratta mer och gråta mindre. (jaa, och vara mindre arg oxå...jag vet!)
-Vara mer nöjd med livet!

Jag vill en hel del annat oxå, som tex att vakna upp imorgon med enormt mycket pengar på mitt konto, att jag ligger i en solstol med ett sugrör i munnen och avnjuter en god drink nånstans i Thailand.
Men mest av allt vill jag att alla mina nära och kära får vara friska , lyckliga och må bra! Jag är snäll jag...

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar