torsdag 16 februari 2012

Simultanförmåga

Min dotter berättade igår om sina talanger, att vara prinsessa och åka rutschkana. Idag har jag upptäckt en av alla mina talanger, att jag kan göra många saker på en gång. Väldigt många saker.
Jag städade, rensade garderoben, lagade mat, sjöng för Emma och skrev på en krönika samtidigt som jag twittrade och spelade wordfeud. Det kan man kalla simultanförmåga. Vilken talang!

Nu har jag legat på soffan en stund, tog på krafterna att göra många saker på en gång. :)
Helt ärligt så har jag en ihållande huvudvärk som inte riktigt går över. Den finns där så gott som varje dag. Börjar funderar på om jag ser dåligt?!
Börjar ju komma uppåt i åldern, hör det inte till med försämrad syn då? :)
Kan ju iaf inte vara bra att knapra Treo och Panodil varje dag...

Ska hoppa in i duschen och få lite energi inför kvällen. AW på lilla puben och så inspirationskväll på Make up store med bästa tjejerna.
Treeeeeeeevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar