tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag


En del säger att den här dagen är ett påhittat skit men näe, jag tycker det är en bra dag.
En dag då man kan vara lite extra vänlig mot alla i sin omgivning. Kanske kan man bjuda på ett sponant leende trots att man möter någon man inte känner?
Alla hjärtans dag, en dag då vi kan sprida lite mer kärlek och värme.


En riktigt stor kram till alla er läsare från mig. Jag är glad att ni tittar in här varje dag.
Och massvis med kramar till min familj och alla mina vänner som berikar mitt liv. Jag älskar er!


Hur firar ni Alla hjärtans dag?
Jag ska på lunchdate med min man. Och sen ska vi köpa med nån god fika hem. Det behöver inte vara mer avancerat än så.


Nu är jag hemkommen efter 40 min powerwalk. Passade på att gå en runda när jag hade lämnat Emma på dagis. Hade tänkt gå en timme eg men känner mig som sagt inte helt hundra i kroppen så jag blev faktiskt trött och fick gå hem efter 40 min.
Men det är ju bättre än inget.
Är uppbokat på träningspass imorgon oxå men måste nog inse att jag får avboka.

Ja ja...det är långt kvar till beach 2012 så jag hinner bli "snygg" och fit! ;)
Jag bestämmer mig varje år för att vara smal,snygg och vältränad i bikinin, undra om 2012 är året då jag äntligen kommer känna mig nöjd?
Njae...har svårt att tro det. Nöjd med sig själv, hur blir man det?

Ha en härligt snöig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar