lördag 25 februari 2012

Hotellmys

Vilken härlig dag! Frukost hos Forslunds, körde in till stan/söder, checkade in på hotellet.
Gick runt lite på söder, lunchade och shoppade.Softade på rummet en stund med ett glas rött. Gick ner i hotellbaren och tog ett par öl, gick i väg och köpte hämtmat som vi avnjöt i sängen på rummet, tog ett glas rött och tittade på Mello.
Vi skulle eg ha gjort oss iordning och dragit ut på stan men insåg att sängen är rätt skön och att det är en dag imorgon oxå ,så vi stannar helt enkelt "hemma". ;)

Ser fram emot en långfrukost imorgon. Eftersom vi har varit här innan så vet jag vilken enorm frukostbuffé vi har att vänta. Mmmm...Detta är verkligen ett superbra och fräscht hotell.
Imorgon ska vi in till city en runda och titta lite. Och så har vi ju Thåströmskonserten att se fram emot imorgon kväll.

Vi saknar vår lilla Emmis. När vi tittat på bilderna på henne i mobilen så får jag en klump i magen och ögonen blir fyllda av tårar.
Min mamma sa:
-Hon har det bra här. Passa på att njut, ni är snart hemma igen.

Hon har rätt...Jag vet att Emma har det bra så jag försöker att njuta av varje minut. Men tiden går fort när man har roligt och snart är det vardag igen.

Puss och Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar