tisdag 21 februari 2012

Jag överlevde

Sviterna från gårdagen är sår i rumpan efter 700 gångers torkande med toapapper, ömma knän efter att ha tryckts mot det hårda golvet när jag kramade toastolen, hes röst efter att ha skrikit när jag försökte kräka ur mig demonen , trött och matt, MEN jag tog mig igenom det, jag överlevde. Och nu hoppas jag slippa eländet och att det dröjer väldigt länge innan han , det förbannade kräket,vågar dyka upp igen.

Ni har väl ätit en semla idag? Eller kanske två? Jag åt en väldigt stor semla på mindre än en minut. Kände knappt vad den smakade.Glupsk och det fick jag lida för. Hamnade i semlekoma och var totalt orörlig i 30 min. Tur att Emma just då ville ligga och gosa och se film.

Imorgon ska vi in till stan, luncha/fika och så uträtta lite ärenden.
Efter det ska vi bjuda syster och barn på våfflor.
Frågan är: När ska jag ta tag i mina studieuppgifter som måste göras innan helgen?
Kaos!
Jag måste även ringa chefen som har ringt mig ang att jobba lite extra, barn och familjerätten som har ringt ang kontak/stödpersonuppdrag, ringa läkaren ang mina knölar i handen...
Med många måsten blir INGENTING gjort!

Just det, ni kollar väl på serien 30 grader i februari på Svt 1 som går på måndagar?Om inte, då har ni missat nåt!

Vi "ses" imorgon!
Natti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar