fredag 3 februari 2012

Babybel

Jag är besatt. Jag har skaffat mig ett nytt begär. Givetvis är det ju som vanligt något som inte är nyttigt. Babybel-I love it!!! Fortsätter jag att äta dem i den takten jag gör nu lär jag snart se ut som en ost. Rund, mjuk och ljuvlig ;)



Nu sitter Emma och jag och har fredagsmys. Hon tittar på Trassel på sin bärbara dvd och jag ser på The Voice Sverige.

Vi har haft en mammaEmma-dag. Efter att jag hade tränat imorse så tog vi bussen till stan. Mötte upp Sara och Theo för lunch, gick och tittade lite i butiker, hann med en kaffe hos mamsen och så hem igen.

Nu em/ikväll har vi lekt en stund i snön, jag har skottat, vi har badat tillsammans, städat hennes rum och lagat mat ihop. Emma beställde potatisbullar.
Nu myser vi i soffan med lite fredagsgott.
Emma satt och tittade i en tidning förut och ropade:
-Mamma, tänd lampan! Jag ser ju inte vad jag tänker.
Hahaha. Hon är så rolig den där lilla sötnosen.

Imorgon ska jag iväg och träna på morgonen sen får vi besök av "Gotte", Alva och lille Wille.
Det blir pulkaåkning, lunch, lek o bus.


Nu intages kvällens sista Babybel...Jag njuter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar