onsdag 15 februari 2012

En snöig dag

Fick en chock imorse när jag öppnade ytterdörren och inte fick upp den. Insnöad! Det hade ju inte snöat lite under natten. Suck! Djuuuup suck!
Kände direkt att jag önskade mig en enkel biljett till Thailand. Jaaa, ni snöälskare, jag vet att snö hör till vintern MEN räcker det inte nu?


Vår dotter älskar snö så det var bara att ge sig ut och leka. Idag har vi varit mer ute än inne och det känns för nu är jag trött och mör i kroppen.




Nu borde jag egentligen sätta mig och plugga men, helt ärligt, jag skiter i det ikväll. Jag känner för att slappa, softa med min dotter, twittra, spela wordfeud och kolla på tv. Så är det med det.
Det finns en dag imorgon oxå. Jag får jobba på mer då.
Så nu tänker jag sätta ner rumpan i soffan och där tänker jag sitta/ligga tills det är läggdax!




Emma fick en ny prinsessklänning och plånbok i Alla hjärtans dag present. Gissa om hon blev nöjd? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar