torsdag 23 februari 2012

Sol ute

...och sol inne. Härligt!
Emma och jag tog en fika ute i trädgården och njöt av solens strålar.
När vi kom ut på vår baksida så skrek Emma:
-Mamma, mamma man ser gräset. Wiiihoo!
Hahaha, hon börjar nog oxå bli less på vintern nu.
Ja, nu längtar jag sjukt mycket efter att få packa ner vantar, mössor och andra vinterkläder.
Kanske ska titta efter en vårjacka i Stockholm i helgen?


Jag var en runda på Maxi imorse. Handlade till bästa ungdomarna som ska bo här i helgen. Stolt över mig själv. Körde ensam i maxirondellen. Det är stort!
Inga konstigheter tycker kanske ni. Jo, men för mig är det det. Jag har fobi för den där jävla rondellen vid Maxi. Två är det oxå för den delen. Men idag bara gjorde jag det...och det gick bra. Hehe


Nu har vi varit ute och gått en runda, ätit lunch, jag har gjort en studieuppgift och skickat iväg. Tror inte det gick så bra. Har lagt ner alldeles för lite tid. Skärpning!
Och efter detta blogginlägg ska jag se om jag har några kläder att ha med i helgen. Känns hopplöst, finns ju inget snyggt att packa ner. Fattar inte varför jag köper fula kläder...och alldeles för trånga. Verkar ju väldigt onödigt! Suck!


Nähe, nu blir det kaffe, lite energi och stryka saker på to do-listan.


Här är bilder på när Emma åt semla häromdagen. Ni förstår varför jag hamnade i semlekoma sen va? Den var BIG, om man sä. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar