fredag 10 februari 2012

QX-galan

Vilket jävla ös. Gaygalan, snacka om skillnad mot många andra stela och trista galor. Här står man på borden och dansar. Alla sjunger, är på topphumör och här accepterar man varandra precis som man är!

Har haft en riktigt soft kväll med undantag från när jag rev ut hela min garderob i ren ilska för att jag inte hittade något att ha på mig imorgon. Åååå, alltid detta problem!
Jaja, det får blir som det blir imorgon. Vem vet, imorgon kanske något av alla de plaggen, som just nu ligger på sovrumsgolvet i en hög, passar fröken Missnöjd.

Nu ska jag krypa ner i min underbart härliga säng. Har satt upp mig på ett indoorpass imorgon. Vet inte om jag ska gå dit. Känner för att strejka. Hur kul är det att träna när man bara går upp?
Har fått berättat för mig att det är musklerna som väger. För det första, muskler? Jag ser inga muskler på min kropp?!
Och för det andra, i så fall vill jag inte ha muskler. Jag vill gå ner...inte upp!
Men eftersom jag idag har tryckt i mig Mc Donald´s, en semla(dock en mini ), en munk, chips, en hel del turkiskpeppar ( min gom är söndertrasad )druckit läsk, ätit några rader marabou...Oj! Inte konstigt att jag går upp. Jag borde nog gå på två pass imorgon?!

Bäst att gå och lägga sig nu.

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar