tisdag 7 februari 2012

Jag är en vinnare!

Bokstavligt talat så är jag idag en vinnare. Make up store hade en tävling på facebook där man kunde vinna en gruppkurs för 12 deltagare. Gissa vem som vann? JAG!
Så nu ska jag bara bestämma en dag det ska ske och vilka som ska få följa med.
Fan så kul! Jag blev så glad att jag hoppade runt som en tok här hemma.
Lyckorus!
Jag har flyt nu...ska nog köpa en lott imorgon :)

Nu ikväll har vi haft myskväll med bästa ungdomarna. Tacos och kortspel. Vi spelade bl a tecknet. Det var riktigt kul.

Nu ska jag hoppa i säng. Jag är trött som ett jon. Har känt mig lite "konstig" hela dan. Huvudvärk och frusen.
Får inte bli sjuk nu, har verkligen inte tid. Har massa studier att ta tag i och till helgen ska vi på Takida.
Jag tror att huvudvärken dels beror på att jag har grubblat och tänkt så mycket sedan vi såg på Sofias änglar igår kväll.

Handlade om en familj med tre barn, varav en har en cp-skada. Mamman har obotlig cancer och visste att hon inte hade långt tid kvar att leva.
Jag grät floder och jag kunde inte riktigt släppa detta. Det gjorde så ont i mig.
Hur hanterar man ett sånt besked?
Hur klarar man att leva med vetskapen att man inte ska få se sina barn växa upp?
Tänk att veta att man snart ska dö...

Kommer fortsätta följa henne på hennes blogg.
Elisabeth, jag beundrar din styrka, din kraft och ditt mod.

Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar