lördag 25 februari 2012

Fam.Forslund

Vi befinner oss just nu hos Fam.Forslund.
Jag älskar att vara här. Huset går inte att beskriva, känns som att komma in i en inredningstidning. Det är så himla mycket värme, glädje, vänlighet och omtanke i detta huset, blandat med lite lyx och glamour. Inte konstigt att man trivs.
Underbara människor!

Igår firade vi Matte som har fyllt år. Det var en trevlig tillställning. Våra fina vänner Fam.Gunnarzon var oxå här. Mys! Det är så härligt att vara här och varje gång vi befinner oss i Stockholm så snurrar mina tankar om att jag vill att vi flyttar hit.
Igår bestämde vi med gänget som var här att vi drar till Göteborg i sommar och ser Madonna. Allt är bokat och klart, t o m efterfesten och vilken dricka som ska finnas vid vårt bord. Nice!

Nu ska jag gå och sätta mig en stund i massagestolen. Lyx!
Efter lunch bär det iväg mot city/söder för incheckning på Clarion.

Lördagen är som sagt oplanerad så , ja, vi får se vad som händer helt enkelt.

Ha en härlig lördag!

Pssst....Danny går vidare till Globen ikväll. I can feel it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar