fredag 10 februari 2012

Fis i rymden

Semlan jag nyss åt upp i en enda tugga var som en fis i rymden. Alldeles för liten för mig. Jag blev bara uppretad av den där lilla minisemlan. Vill ju ha mer?! Fast det var jag själv som valde den, jag ville verka duktig, så nu är det bara att gilla läget.
Jag hann ju knappt känna vad den smakade. Snopet!

Har haft en mysig förmiddag med min man och dotter. Efter ett träningspass i morse så drog vi och lämnade lite kläder som jag sålde på fb:s loppissida.Fick meddelande efteråt där båda som jag sålde till tackade för de fina kläderna. Kul! :)
Vi lyxade till det med att luncha på McDonald´s. Lyx och lyx, men gott var det iaf. Men, tro det eller ej, det blev ingen cheese idag. Nää det blev en gammal traditionell Big Mac.
Köpte med oss fika hem och nu har vi gottat oss med det. Och jag surar för att jag gjorde ett felval...minisemla, aldrig mer! :)

Fredag igen då ja. Emma och jag kör fredagsmys själva ikväll. Svärmor kommer förbi en liten runda men annars blir det lugnt.
Behöver samla kraft och energi till lite partaj imorgon. Ska till Sandra och kolla på Takida. Sandra...när var man där senast? När det var 18-års gräns och "Two for one" tror jag. Det var tider det ;)
Men det verkar vara många man känner som ska gå på Takida så det blir nog skitkul!
Ska bli trevligt att gå ut med min man imorgon och spännande att gå på en förfest med bara killar. Då kan man ju inte stå på toan och sminka sig,fixa håret, kissa, dricka vin och babbla som man gör med tjejkompisarna :)
Eller vem vet, killar kanske gör likadant på förfester?!

Nu ska jag hjälpa Emma att städa hennes rum. Eller förlåt, hon heter inte Emma just nu, hon heter Prinsessan Tingeling. Bara så att ni vet!

Ha en härlig fredag och mys i massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar