torsdag 9 februari 2012

Slut på det lilla roliga

Jahopp...har haft en toppenvecka men idag vaknade jag och kände mig totalt ur form. Både fysiskt och psykiskt instabil. Hehe...det lät illa. Har varit trött, ont i huvudet,frusen och känt mig allmänt risig och varit på ett uruselt humör.
Som min kära vän Ramona säger...det skiftar snabbt i ditt humör. Hon har så rätt så ;)
Men jag har kämpat mig igenom dagen med en hel del vila, pulka-promenad och filmmys med Emma och nu ska jag fortsätta att vila.
Sitter och funderar på om jag ska träna imorg bitti eller inte? Beslutsångest!

Idag testade jag att lägga ut lite av Emmas "gamla" kläder på loppissidan på fb och det sa sviiisch så var nästan allt sålt. Gutt å d då va!

Äh...kan inte ens komma på nåt kul att skriva om. Vi hoppas på en bättre dag imorgon.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar