måndag 13 februari 2012

Krasslig

Börjar dagen med att vakna med en huvudvärk utan dess like, täppt näsa, svullna ögon och ont i kroppen. Upp och preparerar kroppen med panodil,nässpray och så tillbaka under täcket igen.
Vaknar sen och känner mig bättre men är ändå lite småkrasslig. Känner mig inte helt 100, om man sä.
Avbokade träningspassen idag. Skulle kört gymcirkel nu på morgonen och indoor ikväll men jag hoppar det. Kände mig lite hängig i lördags oxå men då gick jag ändå iväg på morgonen och körde indoor. Jag blev helt slut och nästan yr så idag utsätter jag inte kroppen för detta.
Fast det tog emot att avboka, har kommit in i ett riktigt bra träningsflyt nu.
Men det får bli en lång promenix i solen med min man innan vi ska hämta lillan på dagis.
Vi kom precis hem efter en lunch på Ikea med vår vän "Gotte" och nu laddar vi som sagt för att gå ut i det härliga vädret.
Jag är sugen på att göra en snögubbe men det verkar inte vara kramsnö så det får vänta.

Just det, jag har fått wordfeudmani igen. Så vill ni spela och förlora kan ni adda mig: malle_74
Vågar ni? :) ( Ja ja Ingela...jag kommer vinna över dig oxå snart hihi )

Och en sak till, ni som inte förstod att jag skojade i mitt förra inlägg om att jag känner för att jag vill vara ogift och groupie. Det var ett skämt!
Visst, lite sanning finns det väl i att det är nå´t hett med män och tatueringar MEN jag är väldigt nöjd med att vara min mans "groupie". Så nu vet ni, humorbefriade, det! ;)

Hej hopp!

2 kommentarer: