onsdag 30 december 2009

Trött

...tröttare...tröttast!

Jaha, då har den här dagen försvunnit. En runda hos Mams o Paps, varit ute o gått, handlat, lagat mat, fuskstädat, gått en promenad till Förlösa och hälsat på Sara.
Hade en trevlig fik och pratstund där. Skönt att ha nå´n att "babbla" av sig med ibland. Vi mammor förstår ju varandra ;)

Ändrade planer ikväll. Patrics tjej måste akut åka till en sjuk släkting.* Tycker synd om henne*
Istället kommer hans kompis Oliver hit. Så det blir tacos och bingolotto med ungdomarna ;)

Jag är så sjukt trött nu så egentligen vill jag bara gå och sova så man är pigg inför morgondagen. Men, det är bara att bita ihop. Emma, piplisan, ska snart hoppa i säng. Då ska jag njuta av lugnet med ett glas rött.

Åh vad jag hoppas att nästa år för med sig mer energi till mig. Just nu känner jag mig som en trött, energilös, grå, sunkig gammal "kärring".

Nu ska jag sortera tvätt...åh va skoj ... *jublar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar