måndag 28 december 2009

Bra motion

Ja med en dotter som är överallt på en o samma gång och som man måste springa efter o passa hela tiden så borde det inte vara några problem att gå ner några kg. Man får inte sitta still på baken många minuter i taget.
Nu MÅSTE vi köpa spärrar till skåp o lådor innan jag får tuppjucket. Vet inte hur många ggr idag som jag har plockat in värmeljus, servetter, handdukar, plastpåsar mm...*suck*
Just nu är hon inne i vårt sovrum, har dragit ut lådan längst ner i vår byrå och dragit ut alla mina strumbyxor. Orkar inte bry mig. Hon får hållas. Hon är ju lugn iaf.
Toadörren får man inte glömma att stänga för då kan man hitta precis vad som helst i toastolen.
Kan inte minnas att Patric var så´n här. Jag är helt slut efter en dag hemma med Emma, pjuuh! ;)

Näe, nu har det varit tyst alldeles för länge. Bäst att gå och spana på den lilla marodören ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar