torsdag 3 december 2009

Pad Thai

Denna huvudvärksdag har gått ganska snabbt. Några panodil fattigare sitter jag nu här mätt o belåten efter att ha lagat en enormt god Pad Thai. God thairätt med nudlar, kyckling, nötter o massa annat gott jox. Mmm...me like!

Efter en mamma-barn träff hos Cicci med trevligt sällskap och goda lussebullar så gick Emma och jag hem. Svärmor tittade in och gjorde en julklappslista. ( jag vet vad jag får...jihooo...precis vad jag önskar mig och behöver) se´n blev det Maxi och storhandling. Gick ganska så snabbt o smärtfritt.
Hem och laga Pad Thai, syrran var här o käkade och även Patrics kompis George.
Mätta o belåtna tog syrran o jag en kaffe följt av glögg. Chili-choklad glögg. Magiskt god! Min älskade man har tvättat hela kvällen. Min duktiga perfekta man. Haha så låter det idag. Imorgon kan det låta helt annorlunda ;)

Som sagt...denna dagen o kvällen har gått snabbt.
Nu är det snart läggdax och imorgon är det fredag...igen! Oroväckande att veckorna går så fort.
Stopp! Paus! Hinner inte med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar