tisdag 15 december 2009

D

D som i depparedagen
Vill vara pigg, vill vara glad, vill vara positiv...men det tar emot. Känns som om jag går omkring med ett fejkat smile hela tiden.
Vet inte vad jag känner mig deppig över...tror mest att det är den enorma tröttheten som hänger över mig. Och se´n den årliga vinterdeppen.
Det blir nog bra snart igen.
På med fejksmilet och så kör jag vidare.
Är iaf lite gladare idag, på riktigt, för Emma har bara vaknat 2 ggr inatt. Tack Emma!

På schemat i fam.Ungers värld idag? Till Bvc för Emmas 2:a svinisspruta, öppna förskolan och lussa, sta´n ( lämnade in kort på 1 timmes framkallning igår men kom på att jag skulle hämta dom när butiken hade stängd...hm...) fixa telefon till sonen och så vidare till Maxi.

Å nu...nu är det lunchdax. Härliga, goda, fantastiska Gorby´s piroger ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar