fredag 18 december 2009

Emma 1år

Vår lilla prinsessa är ett år idag. Jag kan knappt fatta att det är sant. För ett år sedan gick jag på BB nu och väntade på att allt skulle sätta igång. Öppen 3 cm och hade ont som f**n ;)
Tänk att det är ett år sedan. Minns allt som om det vore igår. Det är sjukt vad tiden går fort.
Sonen är 15år nu och det säger väl bara sviiisch så sitter vi här och firar Emmas 15årsdag. Nää hua! Måtte det dröja tillsdess ;)

Naturligtvis bara för att vi hade bestämt att gå upp kl 07.00 idag ( bara för att Patric skulle kunna vara med innan han drog till skolan ) så sov Emma som en stock. Men det var lite mysigt ändå att få väcka henne med lite fördelsedagssång.

Hon verkade ganska förvånad...och trött ;)


















Grattis på ettårsdagen Emma. Vår fina lilla tjej som vi älskar gränslöst mycket!

Hurra! Hurra! Hurra!




1 kommentar:

  1. Jag känner mig lite töntig som blir helt tårögd av att ser bilderna. Gratttis till min älskling<3

    SvaraRadera