lördag 12 december 2009

Äntligen

Ja, äntligen får JAG sitta vid datorn ;) Emma, sover, Patric är hos en kompis och Micke är på julbord. Det är tyst o lugn och jag har tv och datorn helt för mig själv. Jihooo!
Har haft lite mycket sista dagarna och har inte haft tid att blogga. ( o så har min man lagt beslag på datorn sista dagarna...illa, illa... )

Resumé:
I Torsdagskväll bakade familjen pepparkakor. Var jätter mysigt och äntligen började julstämningen krypa fram. På kvällen var Josse här på en fika.

Fredag:
Uppe med tuppen och iväg för lussefirande på Patrics skola. Emma var tärna. Världens sötaste tärna ;)
Se´n var det träff hos Sara med mammor och barn. Lika trevligt som alltid.
Hem och gjorde smörgåstårta och städade.
På kvällen var det tbax till Sara och Patrik för en trevlig middag och Idolfinal. Vi firade även Emma & Theo. ( Theo fyller på söndag )

Lördag: Ja idag har det varit fullt upp. Började med att baka en cheesecake från ett recept i Ica bladet. ( hm...var inte supergod. Funkade, men vanlig cheesecake är godare)
Garnerade smörgåstårta, dukade och fixade inför Emmas "kompiskalas".
Vi hade bjudit hem några vänner med barn för lite förskottsfirande av Emmas födelsedag.
Det har varit fullt ös här hela dagen men Emma var super nöjd och glad och somnade nyss helt utmattad.

Nu väntar jag på Robinson , äta rester från smörgåstårtan och njuta av lugnet.

Lägger upp några bilder från dom senaste dagarna

Trevlig kväll!


( Tack alla ni som har firat Emma. Ingen nämnd, ingen glömd. Vi är så glada o tacksamma för alla fina presenter hon fått )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar