tisdag 1 december 2009

Träna i kväll

Ja, jag var tuff för några timmar sedan och skrev på facebook att jag skulle träna nu ikväll...men...man har väl rätt att ändra sig?
Det lockar mer med en kväll i soffan, glögg, kex o brieost. Jag är så sjukt trött efter Emmas bökiga natt så ögonen går i kors på mig.
Träna kan jag göra en annan kväll. Jag hinner. Jag är ju mammaledig, då har man ju all tid i världen och man hinner hur mycket som helst. *ironisk*

Idag har lillskruttan fått sin första fläskläpp. Det lär nog tyvärr komma fler med tanke på hur hon klättrar och klänger på allt. Många "ramlingar" blir det.

Vi har haft en bra dag idag. Utvecklingssamtalet gick bra, fikan hos Pernilla var god och det var trevligt att hälsa på pappa MU på jobbet.
Nu i em har vi lekt och busat och så har vi lagat mat.
Och resten av kvällen, blir som ni redan vet, soft framför tvn.

Puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar