tisdag 29 december 2009

Emmamamma-dag

Idag har varit en bra och mysig dag. Först lite bus o lek hemma, sen gick vi en långpromenad i kylan till pappa MUs jobb och hälsade på. Emma o jag tog sedan bussen till Giraffen och gick runt i lite butiker där. ( jag köpte INGENTING, otroligt men sant ) Se´n tog vi en fika på Coop. Pappa MU mötte upp oss efter jobbet och vi handlade på Maxi. Emma åkte i en bilkundvagn. Såg så himla roligt ut.

Nu ikväll har hon varit en underbart glad liten tjej. Var inga problem att lägga henne när det var sovdax. Hela den här dagen och kvällen har flutit på hur bra som helst.
Jag känner mig lugn, harmonisk och mycket nöjd med dagen.
Fler så´na här dagar tack ;)

Min son börjar bli stor. Han sover över hos tjejen inatt. Dax och klippa navelsträngen nu kanske? Näe, det får dröja ett tag till ;)
Imorgon kommer hans tjej hit och vi ska käka middag ihop. Ska bli så mysigt.
Hans tjej, Vendela, är sååå söt.
Emma kommer nog bli lite avis när hon inte får all uppmärksamhet av brorsan ;)

Nu ska jag krypa ner och fortsätta läsa på en bra bok, Låt den rätte komma in. ( Tack för lånet Lina, den är super )
Och tack min älskade son för att jag får låna din mini laptop ... love you...a lot!

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar