onsdag 9 december 2009

Arg på min syrra

Det är inte ofta jag blir arg på Lina ( typ aldrig ) men nu är jag riktigt arg. Har lust och slå nå´t hårt i huvudet på henne. Vill "banka" in lite vett ;)
Hon skriver på sin blogg att hon är ful, tjock etc.
Förstår ni att man blir arg?


Hon är hur fin som helst. Och inte nog med det, hon är rolig , smart och snäll oxå.
Vad ska man göra för att hon ska förstå det?

Vet att man kan ha " tycker-inte-om -mig-själv" dagar men då behöver man höra att man är bra. Och tro mig, du ÄR bra. Du är näst intill perfekt. ( efter mig då ...hihi )


Emma har alltid kul med sin moster/gudmor.



Lina är oxå grym på att ta kort. Det är hon som tagit bilderna i detta inlägget.

PAULINA SVENSSON, VI ÄLSKAR DIG!

2 kommentarer:

  1. Malin Malin Malin... jag är icke perfekt :) hihi. en tjockis är jag med, näst intill en julgris =) jag älskar er också :)<3

    SvaraRadera