onsdag 2 december 2009

Pepparkakor=snäll???


Eftersom pepparkakstjuven tryckt i sig några pepparkakor nu ikväll så hoppas jag hon sover snällt hela natten.


Hon var iaf snäll och bjöd Tarzan på lite pepparkaka. ( och konstig som han är så åt han...en katt som äter pepparkakor?! )



Emma läser saga i sin nya fåtölj. ( eller ny o ny. Hon fick den förra julen av Pernilla men...eh...vi skruvade ihop den för några dagar sedan. Bättre sent än aldrig )

Hur har vår dag varit idag då? Förutom en jäkla gnagande huvudvärk precis hela dagen så har vi haft en bra dag.
Vi var hos mamsen en runda. Lina var oxå hemma.
Efter att ha gått en promenix så har vi varit hemma o myst resten av dagen. Mycket bus o lek med Emma. Hon älskar verkligen när man sitter och leker med henne på golvet. Extra roligt är det när man kryper runt och leker hund ;)

Nu sussar hon gott i sin säng. Ber en bön till högre makter att hon ska sova hela natten. Dom 2 sista nätterna har varit hemska. Hon har vaknat flera ggr varje natt och gnällt och bökat.
Har inte blivit mycket sömn alls. Förmodligen därför jag har denna ihållande huvudvärk.

Imorgon har jag planer på att åka till körskolan, efter det så ska Emma hem till Vide och leka lite. Det är dax mamma-barn träff.
Alltid lika kul och trevligt. Vet inte hur jag skulle klara mig utan mammorna ;)
Imorgon är pappa MU ledig ( ÄNTLIGEN ) så vi ska väl ha lite familjemys oxå.

Nu väntar en bra tv kväll. Arga snickaren och Oskyldigt dömd, glögg och goda mackor med salami och brieost. Najs! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar