fredag 4 december 2009

Bläää...

Varje år precis innan jul så känner jag mig alltid deppig. Alla andra verkar glada och längtar efter julen. Jag får bara ångest. Känner stress o press.
Alla andra verkar älska julpynt och lägger ned tid o energi på att göra julfint , jag har ingen lust alls.
Tycker det är fint hos andra men jag själv känner inget behov av julpynt för fem öre.

Jag hoppas på en mysig och härlig jul men än så länge har jag ingen julfeeling alls...

Har iaf försökt göra det lite julfint här hemma idag och satt upp lite tomtar här o där för mina barns skull. Eller mest för Emma skull. Tror inte Patric bryr sig så mkt. Han vill iaf inte ha några tomtar på sitt rum. Men jag tror gärna han vill att tomten kommer med julklappar ;)
Micke har satt upp granen ute på den inglasade altanen idag. Det blev kanon! Lyser så fint där ute.

Kollar Idol nu. Shit vad Erik är duktig. Hoppas han vinner och att han kommer till Springbreak nästa år. Jag gillar Kalle och Tove oxå. Men jag tycker inte Tove har varit så bra ikväll.
Kalle har växt mer o mer i mina ögon & öron sista tiden. Men Erik...Erik ...han är grym!

Nu ska det glöggas! Choklad-chili...BÄSTA! ( jag har blivit en glöggmissbrukare...älskar glögg )

1 kommentar:

  1. sv: den är ju jätte fin! ;D
    haha, du kan lämna henne direkt ;)

    SvaraRadera