lördag 26 december 2009

Shoppa, shoppa, shoppa, shoppa...

...det tycker jag är kul ;)
Laddar för lite Rea idag. Inte mycket jag behöver köpa men ett par byxor skulle inte sitta fel. Eller rättare sagt jag behöver ett par byxor som INTE sitter fel hahaha , vad rolig jag var nu ;)
Ska snart väcka Patric för han och hans kompis Oliver ska oxå hänga med. Vi startar med modehuset nu när dom öppnar vid 10.
Efter sta´n idag så blir det middag hos svärmor på Öland. Vet redan nu att det kommer bli gott för det är det alltid där. Synd att min man inte ärvt sin mammas talanger när det gäller att laga mat ;)

Igår hade vi en kanondag. Slappade fram till att det var dax för middag hos föräldrarna.
Massa gott att äta, fika, och dricka.
Vi spelade spel och hade en väldigt trevlig kväll. Tomten dök ju oxå upp medan jag var iväg och "köpte tidningen" hehehe. Så synd att jag inte fick träffa honom ;)
( ojojoj vad svettigt det var att ha gummimask på sig...pjuuh)
Syrrans dotter Meja och Emma som är runt året båda två var inte ett dugg rädda för tomten. Dom bara skrattade åt honom.
Emma o Meja lekte bra hela kvällen. Meja är dock mer givmild o snäll. Emma blir tokarg så fort nå´n petar på det hon leker med.

Nu står Emma vid mig och blåser på mitt ben och skrattar åt sig själv så fort det kommer pruttljud. ( hm...ärvt sin mammas humor )

Kommer under kvällen att lägga in lite bilder från hela julhelgen.
Hoppas NI läsare har haft en lika bra jul som JAG har haft.

*KRAM*

1 kommentar: