fredag 1 maj 2009

Alkoholfri öl

Japp det var vad jag och S drack igår. Vi körde alkoholfria Carlsberg. Faktiskt väldigt goda ;)
Hade en mycket trevlig kväll hemma hos S & P. God mat och roligt sällskap. Blev ingen majbrasa, det var inställt. Förståligt med tanke på hur det blåste. Men vi tog ändå en promenad och sen hem igen halvt ihjäl frusna och drack kaffe. Vi kom till S & P vid 17.30 och åkte hem vid 01.30. Tiden gick så himla fort. Det gör den när man har trevligt sägs det ;)
"Tack S för att du skjutsade hem oss!"
Våra barn skött sig exemplariskt och var så himla gulliga och snälla!
Även mitt stora barn skötte sig, så idag är jag en nöjd, glad och stolt mamma ;)

Nu har pappa MU åkt till Skåne på en golfweekend. Hoppas han får kul. Emma och jag ska bara ha det lugnt och skönt idag. Inget alls planerat. Får se om sonen ska vara hemma ikväll, då blir det nog hämtmat. Eller om jag går hem till mamma och tigger till mig middag :)
Imorgon ska vi med S & lille T till stan sen har jag tjejfest på kvällen. Längtar! Men det typiska är att jag blivit dunderförkyld. MEN om jag så har 40 graders feber imorgon så ska jag gå ut ;)

Sitter just nu och lyssnar på Alice Cooper - Poison Får flashbacks av gamla härliga minnen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar