söndag 17 maj 2009

Grundlurade

Japp, snacka om att bli lurade. Vi åkte till Norrköping i tron om att gå på min kusin Petras 35-årskalas. Tji fick vi. Vi fick åka direkt till kyrkan- dom skulle gifta sig! Där stod vi snopna och inte alls klädda för bröllop =) Alla gäster blev rejält blåsta! Men Gud va kul det var! Och min kusin var så otroligt vacker. Vilken puma. Man kan inte tro att hon är 35. Sonen tyckte hon såg ut som 25 =)
Det var otroligt vackert i kyrkan ( jag grät ) och väl hemma hos dom blev det en enkel men rolig fest i trädgården med massa mysiga och trevliga människor!

Har tagit många bra bilder men lägger bara upp 2 som jag tog med mobilen. Kan lägga upp fler sen, men håller på att ladda kameran nu.

Emma stumpan har skött sig exemplariskt i helgen. Hon har varit väldigt pigg och glad. På vägen hem nu så sov hon hela resan. Jag med för den delen =)
Nu blir det softa en stund sen en långpromenad










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar