fredag 1 maj 2009

Humorgala

Nu blir det soffan, ryggläge, humorgala, chips och passionsoda ...Härligt! ;)

Har varit en relativt lugn dag. Varit ute i trädgården och suttit i solen en stund. Gungat i hammocken med Emma, hon gillade det jätte mkt.
Syrran tog Emma på en promenad medan jag städade här hemma, sen har jag varit hos mams o paps och ätit lite grillat. Gratis é gott ;)
Min mormor var där och min bonus farmor o farfar.

Nu sover Emma i vagnen. Egentligen skulle hon äta gröt , ta på pyjamas och lägga sig i sängen, men jag vill inte väcka henne. Får ta det när hon vaknar.
Patric har sin kompis George här, dom ska käka hämtmat och jag ska äta onyttiga chips ;)

Dagens höjdpunkt: Att se hur glad Emma blev av att gunga i hammocken ;)
Dagens sämsta: Att grannen borrade eller höll på med nå´t som lät alldeles för mkt när jag skulle sitta och njuta i trädgården *arg*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar