fredag 8 maj 2009

Smörgåstårta

Ska jag vara ärlig? Jag är f**n grym på att göra smörgåstårta ;) Det är inte ofta jag tycker att jag är bra på nå´nting men att göra smörgåstårta ÄR jag bra på. Och goda blir dom oxå ;)
Jag tycker det är rätt kul oxå, kanske borde börja sälja?!
Har hjälp mormor idag att göra 2 smörgåstårtor till hennes kalas. Hon fyller 80 år imorgon den lilla tanten.

Idag har jag även varit en runda på stan. Skulle ju haft BF och gått själv, men jag skulle möta upp S o C från f-gruppen och dom hade med sin sina små underverk och då kunde jag lika gärna ha med mig mitt ;) Så vi träffades och tog en lunch och gick på stan en stund. Jag sparar min BF dag till nästa vecka ;)

Efter att jag hade gjort smörgåstårtorna hos mormor åkte vi hem till N & C och åt pizza. Mkt gott och alltid lika trevligt att umgås med dem. Genuina vänner!

Nu ska jag snart krypa i säng. Har bokat in mig på ett träningspass imorgon vid 9. En lördag...vad är det för fel på mig ?!
Men men, vill man vara fin får man lida pin ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar