fredag 29 maj 2009

Hurra hurra hurra

Sonen fyller "moppe" idag. Ooootroligt vad tiden går snabbt. Om det fortsätter i den här takten så blir man väl farmor snart. Hua! ;)


Vi gick upp o sjöng för Patric i morse. Emma hade ett eget paket till brorsan som hon helst inte ville släppa ifrån sig. Men hon fick snöret och då var hon nöjd ;)





Han fick 15 hundra kr, ett lås till moppen och ett silverhalsband av Emma. Och sen har han ju fått moppen oxå. Hans pappa o jag delade på den.

Patric tyckte jag var töntig som tog massa kort i morse. Men vadå, har man en blogg så har man ;) Och alla som känner mig vet att jag ALLTID tagit massa kort. Älskar att ta kort!


Dax för premiär turen. Njae, kanske inte riktigt premiär. Han har smygkört lite. Men iaf första lagliga turen.

Jag började gråta när han åkte. Blev lite sentimental och tänkte på hur stor han blivit min plutt. MU kramade om mig och skrattade lite. Hm...han kan skratta han. Men snart står han där chockad över att Emma är 15 år :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar