onsdag 27 maj 2009

Drottning Margareta loppet

Japp ikväll ska Latté mammorna träffas och "bränna kalorier" =) Hoppas bara vädret blir lite bättre tills ikväll.


Denna fina utsikten har vi från vår köksingång. Blåregnet blommar väldigt fint nu.

Läste saga för Emma idag. Hon satt helt stilla och lyssnade. Till slut ville hon hålla boken och "läsa" själv =)

Coola tjejen

I går fick jag och sonen mysa med tända ljus. Strömavbrott i Lindsdal. Mitt i The Mentalist, f**n. Jag är så mörkrädd så jag fick ringa hem sonen som var ute =) Men vi hade en mysig stund med tända ljus i köket. När vi hade lagt oss och jag nästan hade somnat så kom strömmen igång igen. Blev lite rädd när det tändes lampor här o där och diskmaskinen sattes igång.
Nu ska jag packa väskan inför babysim. Nästa vecka har Emma klädsim. Hahaha Klädsim!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar