torsdag 28 maj 2009

Deep talk

Ibland kan jag känna mig rastlös och uttråkad samtidigt som jag är slutkörd och egentligen inte vill göra någonting.
Jag känner ofta en saknad av någonting men jag vet inte vad?
Jag har ju allt...vad är det jag saknar? Vad fattas i mitt liv? Har alltid haft den här känslan av att det fattas något...Jag är en rastlös själ. Hur kommer man till ro?
Kan ibland känna mig deppig och ledsen utan att jag eg vet varför.
Känner mig ofta ensam trots att jag har hur många människor som helst runt mig. Jag har så svårt att lita på människor. Är rädd att bli sårad och sviken.
Men det är väl så, har man en gång blivit sviken så sätter det sina spår.

Nähe, nu blev det för mkt djupt svammel =)

Känner mig mätt och sprickfärdig. Sambon kom hem med en bit smörgåstårta till mig.
Tack älskling!

Har fått lite gjort här hemma tillslut iaf. Nu ska jag bara hänga en maskintvätt sen ska jag krypa ner i vår otroligt sköna säng!
Imorgon blir det upp tidigt och sjunga för 15-åringen =)
Sen blir det in till stan en runda på fm och fika med P.
Imorg kväll funderar vi på att åka till travet en runda. Östran som sambon jobbar på sponsrar visst nå´n familjedag där. Så, det kan väl vara kul att åka dit en runda. Vem vet, man kanske kan vinna lite pengar på nå´n häst?!
Jag får feelingen för nr 7. Imorgon så ska jag spela på häst nr 7 i nå´t lopp =)
( hoppas det inte är nå´n B häst bara ) Jag brukar alltid spela på min farbror som kör travhästar men annars så spelar jag på hästar med ett fint eller annorlunda namn. Hur det går? Njae, ingen vinst hitills! Men imorgon, då smäller det.
Sonen tänkte på nr 5 sa han så jag ska tipp på häst nr 5 i nå´t lopp oxå.
Shit asså! Jag får feelingen för vinst imorgon =)

Kan man skita i att hänga tvätten? Gud vad jag vill lägga mig...

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar