måndag 25 maj 2009

De´ e´ mycke´ nu

Jaa, vi har kommit in i en period när det känns som om vi har fullt upp hela tiden.
Idag har vi flyttstädat stugan & kört hem grejer hit. Så nu måste vi rensa och sortera här hemma för att få plats. Suck...vi har ett hus på 180 kvm men vi har förtillfället ingen plats över för ett liten gem ens.
Och jag vet inte hur jag ska hitta energi eller motivation till att ta tag i att fixa iordning här hemma.
Känns som om jag skulle behöva lite hjälp på traven. Hjääääälp!


Hoppas på att få lite energi imorgon när jag har egen tid. Ska åka in till stan själv. Pappa MU ska ha Emma. Han ska gå till BVC med henne och hon ska få spruta. Jag trodde det var idag, men det var imorgon. Känns lite konstigt att inte följa med imorgon men jag tror MU klarar det alldeles utmärkt själv, och jag känner att jag behöver lite "Malin tid".


Ska bli spännande o se hur mkt Emma har växt och ökat i vikt. Sist vi var hade hon inte ökat så mkt. Vi tycker iaf att hon har blivit stora tjejen nu =)


Igår gick hon i gåstolen för första gången och hon älskade det!



Var bara tvungen att lägga in den här bilden. Hon var så söt när vi satt ute i trädgården. Hon kunde inte slita blicken från trädet ovan. ( Blåregn )

Nu ska jag ta ett låååångt, varmt ,avslappnande bad och läsa boken Aldrig fucka upp!
Se´n blir det sängen tidigt så jag orkar med lite power shopping imorgon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar