söndag 3 maj 2009

Rapport från helgen

Igår på da´n var Emma och jag på stan med S o lille T. Fikade och gick runt i lite butiker. Hem och softade en stund, satt o pratade och hade trevligt med sonen en stund. Min stora älskling ;) Fixade o förberedde inför kvällen. P kom efter jobbet och vi käkade lite. Lämnade Emma hos mamma sen hem och försökte snygga till mig lite och sen så kom Lattémammorna. Vi hade ett par trevliga timmar här hemma innan vi drog vidare till Harrys för att bowla. Var väldigt kul. S dominerade på bowlingen och vann en vafri drink ;)
Vi satt o pratade länge, dansade och hade trevligt. Var hemma runt 01. Var ganska lagom eftersom man skulle ta hand om lillfian idag ;)
Emma hade varit jättesnäll igår och hon sov gott när jag kom hem.

Imorse när jag vaknade hade förkylningen slagit till ordentligt. Kände mig inte alls pigg. Syrran tog Emma och väckte mig efter 1 tim då hade hon fixat frukost åt mig. Sen la Emma och jag oss och sov 2 tim. När jag vaknade hade syrran fixat iordning här hemma. Så himla gulligt o snällt av henne. Världens bästa lillasyster ;)

Har slappat hela da´n idag. Var en snabbis hos mamma och tog en kaffe annars mest vilat. Är som sagt inte superpigg. Är täppt, har ont i bihålorna, huvudet och känner mig lite skrovlig i halsen. Men det går väl om när jag gifter mig. OM jag gifter mig. Min sambo får ju aldrig tummen ur och friar... Jag får nog ta tag i o fria själv om det ska bli nå´t bröllop ;)
Saknar MU enormt mkt nu. Skönt att han snart är hemma. Är nog bra att vara ifrån varandra ibland , då hinner man sakna varandra lite. Ikväll ska det mysas Löööööve ;)

Tack för en trevlig kväll igår tjejer. Och tack för skjutsen hem A-H ;)
Och ett mega stort tack och massa kärlek till min älskade lillasyster. Love you a lot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar