lördag 9 maj 2009

Kalasfin

Emma har gjort sig redo för 80-årskalas ;)

Jag ska snart oxå fixa mig. Har varit och kört ett träningspass nu på morgonen med S & P från f-gruppen. Var kul men idag var jag mer slutkörd än vanligt. Så jag har bara slappat se´n jag kom hem, har inte tagit mig in i duschen än. Men det börjar bli läge för det nu.

Känner mig riktigt nöjd med mig själv idag. Upp tidigt en lördag för att träna, det är inte illa det ;)
Jag älskar den här bilden på mig och min sambo.
Tycker den utstrålar så mkt lycka , glädje och kärlek. Men så var vi ju nykära förstårs ;)

Idag såg vi i tidningen att några hade gift sig på VÅR strand i Thailand. På Koh samui, Maenam beach...Avundsjukan växer i mig...

Maenam beach


Njuter av stunden. Åååå vad jag längtar tbax... Ta mig dit NU!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar