måndag 18 maj 2009

Emma 5 månader!

Idag bli vår lilla skrutte plutta 5 månader. Stora tjejen! ( Tack P.J för den fina presenten till Emma...hon blev såååå glad )
Och när man är en stor tjej, då får man gunga ;)


Jaha då var är det dax att packa ikväll igen. Älskar att resa men hatar att packa! Har alltid beslutsångest på vad jag ska packa ner och jag tar alltid med för mkt. Och nu har man en till att tänka på. Och till Emma behövs det en hel del grejer! Hm...kommer bli katastrof här ikväll när jag ska packa. Jag kommer fara omkring som en tok och vara allmänt förvirrad. Kommer gå igenom väskan ca 5 ggr oxå så jag verkligen har fått med mig allt! ;) Och sen sitter jag hela resan och försöker komma på om jag glömt nå´t trots att jag nästan aldrig glömmer nåt!

Nu ska vi åka till min sambos hatställe, MAXI =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar