onsdag 13 maj 2009

Altanbygge

Jaaa, äntligen ska vi få vår fina altan/trädäck som man går ut på ifrån den inglasade delen.


S & P o deras lille T har varit här i kväll och ätit middag. P skulle hjälpa MU att mäta och greja inför altanbygget och sen ska han hjälpa MU att bygga. Eftersom vi är bortresta denna helgen och inte kan nästa helg så blir det första helgen i Juni. Yiiipiiieee! ;)

Så´na här möbler vill MU ha på altanen. Jag kan bara instämma ;) Skönt att vi tycker likada´nt!

Vi pratade med S & P om en tripp till Köpenhamn i sommar. Vore så kul! Jag trivs så himla bra med S. Så kul att hittat nya vänner på "äldre" da´r! Och det är tack vare våra barn och f-gruppen som vi har träffats.
Vi har verkligen haft tur med vår f-grupp. Trivs kanon med allihopa! Hoppas vi fortsätter att hålla ihop.

Det kommer hända massa kul i sommar. Längtar så efter helgen då våra kompisar från Stockholm kommer o hälsar på. Vi saknar dom och deras små söta barn!
Jag och min kompis P ska gå på Lena & Orup, det ser jag oxå fram emot ;)
( Undra om jag kommer umgås nå´t med P i sommar. Hon kommer nog vara upptagen och nykär. För hennes stooooora kärlek, han med stor O, kommer hem från dom stora haven hihi )

Och så blir det lite 35-årspartaj här hemma i Juli. Jag fyller 35...hm...jag var ju nyss 15. fattar ingenting!


Idag har vi varit på babysim och Emma fick göra "kommando dyk". Simläraren höll Emma och så stod jag mitt emot och när jag fick ögonkontakt med henne sa jag : Åååå dyk och då tog simläraren ner henne under vattnet och förde henne emot mig. Ett riktigt dyk! Gick hur bra som helst!

Nu är det snart läggdax för mig. Träning imorgon igen. F**n va duktig jag é ;)
Psst Jag har knappt ätit nå´t godis idag...bara jätte lite ;)

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar