söndag 31 maj 2009

Morsdag!

Idag är det min dag. Kram på mig själv och även en kram till alla andra mammor där ute ;)

Har ju redan fått min morsdagpresent ( ett halband med mina barns namn ) men jag fick en blomma idag oxå. Tack älskade MU för att du fixade det.

Det har varit en intensiv dag. Efter att ha ätit frukost och sett färdigt Wallander filmen ( vi orkade bara se halva igår ) så började vi plocka och fixa här hemma inför kalaset kl 13. Släkten kom för att fira Patric.
Vi käkade lite och mös i trädgården när alla var här sen åkte sambon och jobbade och jag hängde med mamma hem för ett dopp i poolen :)


Om det ser ut som jag njuter så kan jag säga att det gjorde jag INTE. Det var iskallt. Brrr brrr...
Termometern visade 21grader i vattnet men den måste varit sönder. Kändes som -10 typ!
Från magen och neråt var jag bortdomnad efter en stund ;)
Patric velade ett bra tag innan han vågade bada. Chicken!

Emma tog oxå ett bad i sin badbalja ;) Hon fick dock lite varmare vatten.
Nu ska jag lägga min dotter, sen ska jag ta lite käk och sen softa på altanen med en bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar