onsdag 9 september 2015

Trött

Är löjligt trött. Helt slut om jag ska vara ärlig. 
Orkade inte ens vara uppe till 21 igår. Jag som normalt är en kvällsmänniska och sällan lägger mig innan 23.30.  Somnade nästan innan jag hade hunnit sluta ögonen igår. 
Har varit så här trött i flera dagar nu. Vet inte vad det är med mig. 
Är så där läskigt trött. Gör det jag måste och behöver men där emellan skulle jag bara vilja sova. 

Igår var visserligen en tuff dag. Mentalt och känslomässigt iallafall. Att se sitt barn dåligt är jobbigt och påfrestande på alla sätt. 

Emma vaknade lite piggare idag. Sa att hon var hungrig. Det är ett bra tecken. 
Hostar fortfarande en hel del, är hes och har blivit mer förkyld. Men...stor skillnad mot igår. ❤️

Sitter nu med krönikan. Den är klar och ska skickas in. 
Funderar på att gå en pw. Få lite frisk luft. 

Sen blir det bara en vara hemma dag. 
I kväll är det föräldrarmöte. Får se om jag eller Micke går. 

Imorgon är det jobb igen. Ska fixa pass på eftermiddagen åt mig och Emma. Thailand vi längtar...
Sen skulle hon eg ha haft simskola men det känns inte så aktuellt. 

Idag fyller världens bästa Tilda år. Stort grattis från oss gumman ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar