tisdag 29 september 2015

Hela Sverige skramlar

Kollar på galan. Och har självklart skänkt pengar. 
Har haft en mysig kväll med Emmis. Min gosiga lilla tjej❤️Kvällsfika och kollade galan en stund med henne innan hon bad om att få lägga sig, 19.30

Blir lite orolig för Emmis. Hon har haft mycket ont i huvudet senaste tiden. Är väldigt trött jämt. Inte särskilt stor i maten. 
Har klagat på ont i benen i flera dagar. Men det syns inget. 
I em/kväll har hon haft ont i armen och knappt kunnat använda den. Syns inget där heller. 
Och hon klagar sällan på att hon har ont nånstans annars 
Hon vill inte missa skolan. Vill gå även när hon är sjuk så det är inget sånt 
Älskar gympan. Dans. Och vill aldrig missa nåt. 
Kanske måste ringa doktorn...

Idag har jag jobbat,lunchat med Micke och min älskade son ❤️ , och gymmat. Måste ta tag i kroppen nu.  Snart Thailand och bikini. 

Emma har haft en kompis här en stund. 
Men annars har det varit en lugn em/kväll. 

Hatt. Vad tycker ni om hatt? Jag tycker det är snyggt på andra men vet inte om jag själv vågar!!!
 Hiss eller diss?

Kanske är för gammal för hatt. Eller så passar det mig perfekt. "Tanter" har ju hatt ;)

Får se om jag behåller den. Om jag vågar. 

Imorgon ska jag lämna Emma. Sen gymmet. Sen hem och rensa o greja. Sen blir det jobb. Jobbar em imorgon. 
Skönt att slippa gå upp innan tuppen. 


Natti ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar