tisdag 15 september 2015

Morotsbröd

Yes! Jag lyckades. Alltså jag är typ sämst på att baka. Misslyckas med vanliga enkla muffins. 
Fick för mig att göra morotsbröd idag efter att ha sett ett recept på fb. 
Det var enklet, vilket passade mig, och det blev förbannat gott. 
Emma gillade det oxå. Så när hon kom från skolan åt vi mellis på inglasade altanen. Mys ❤️





Jag är ju liksom tvungen att börja öva nu innan barnbarnet kommer så jag kan bli en riktig "bullfarmor". Hihi

Är så glad att Emma gillade det oxå för hon kan vara så känslig. Det enda hon äter är rostat eller Rocknebylimpa. Klart hon äter annat bröd med men helst dom jag nämnde. 

Nu ska jag bara städa iordning köket oxå. Blir alltid kaos när jag lagar mat eller bakar. 

Efter jobbet idag var jag på gymmet. 
Sen hem och låg på soffan en stund. 
Åt lunch med Micke. 
Bakade. 
Han hämtade Emma och gick på bibblan innan dom kom hem. 
När han åkte till jobbet så åt Emmis o jag mellis. 

Nu gör hon armband av såna där små gummiband. 
Jag ska plocka iordning. Sen städa min garderob. 
Innan det är dax att ta kväll. 
Fotboll i kväll. Vet inte om jag orkar kolla men kan ju vara rätt kul. Zlatan möter Malmö. 


Ha en bra kväll ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar