tisdag 22 september 2015

Tjejplan

Imorse när jag kollade mailen såg jag att jag hade blivit nominerad till att få följa med Mix megapols tjejplan. 

Tack snälla du som nominerade mig ❤️
Hoppas såklart att jag kommer ha sån tur att just jag får följa med men jag tror inte att det kommer hända. Det finns nog så många andra tjejer där ute som är mer värda denna resan. 

Jag har faktiskt nominerat en vän. Som jag verkligen hoppas får åka med. Hon är så värd det och hon skulle verkligen behöva det. ❤️

Startade denna dagen ( efter frukost med Emma ) med ett besök hos tandläkaren. 2200:- fattigare. För en förbannad bettskena.
Men nu ska det felaktiga bettet och snea käken ordna till sig. 


Idag fick jag en kommentar av Camilla Läckberg. Liiiite nöjd är jag allt. 
Kommenterade ironiskt på hennes insta igår. Så less på bittra kommentarer av alla tråkiga människor. 

Hon la ut denna bilden...

Jag skrev
Mest för att många av kommentarer handlade om vad som fanns i glasen. Hon dricker väl inte vin när hon är gravid osv. 

Och hon svarade 

Camilla Läckberg är en förebild för mig när det kommer till skrivandet och böcker. 
Jag vill så gärna ta tag i att skriva mer...och jag ska! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar