fredag 11 september 2015

Delmål

Jag har klarat ett delmål. Att springa 4 km. 
Så nöjd. 



Men ... Tog ut mig totalt. Kräktes i vår rabatt när jag kom hem. Iiiooouuu
Och nu sitter jag helt färdig ute i trädgården i solstolen. 
Orkar inte röra mig
Kanske var dumt att köra på så hårt. Hade eg bara tänkt springa 3 men så kändes det bra så jag körde på 1 till. 
Och jag som ska till gymmet sen med och öva balans. Hua!

Helena var här en morgonkaffe när Emma hade gått till skolan.
Så en liten date med henne och springa är typ det jag har orkat och hunnit med idag
Ska snart rensa garderoben i hallen på sommarskor. 
Äta lunch. 
Gymmet. 
Hämta Emma
Umgås med Emma. Fixa lite i trädgården. 

Och så laga mat ikväll. Emma har valt lasagne idag. 

Det blir en soft fredag. 
Imorgon dans för Emma. Då passar jag på att träna. Sen kalas för syster o pappa. 

Skönt med relativ lugn helg. Sen är det ganska uppbokat resten av sept och en hel del i okt oxå. 

Bla middag med ett gäng härliga människor. En natt i Kosta( Spa )med Sara.
En tillställning på Gröna stugan. Flyga till Stockholm och umgås med Lotta. Samt vara med på en tjejfest hon ordnar. 

Jobb. Fritidsaktiviteter för Emma. 
 
Ett par kalas. 

Och så ska vi även tapetsera. Måla och rensa källaren. 
En del läkarbesök. Tandläkare. Träff med F-kassa. 

Och ... En tripp till Ullared. Tjohooo!

Och vips så är det snart November och Thailand. ❤️

Tiden går så sjukt snabbt nu när det är jobb och vardag. 
But I like it. Önskar bara att jag inte var så galet trött. 
Känns som att hemmet förfaller totalt. 

Men...bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete. 


Trevlig helg!


Just det...min krönika är i tidningen idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar