lördag 19 september 2015

Gammal?

Kunde haft sovmorgon. Emma ville sova hos brorsan och Tilda igår så vi blev spontant barnlediga. Men här sitter jag, sen kl 7, med kaffe framför tvn och väntar på att Nyhetsmorgon ska börja. 
Hallå? Kunde ju passat på att sova läääänge!!!
Ok att jag ska bli farmor men är inte det här ett tecken på att jag börjar bli "gammal"?

Micke har dragit och spelat golf. 
Emma sover nog gott än hos brorsan och jag...ja jag får väl börja sticka eller nåt. 

Eller så sitter jag bara här och tar det lugnt. 
Är dunderförkyld. 
Så förkyld att jag i torsdags på Gekås knappt orkade handla. What?!
Inte likt mig. 
Köpte det jag skulle ha på listan men orkade inte alls kolla efter annat. 
Men... Visst gjorde jag fynd. Det gör man alltid i Ullared. Bästa stället. 
Hade iallafall en mysig, dock väldigt snorig och hostig, dag med Patric och Tilda. Många skratt som alltid med dom. 
Så härligt att se Tildas lille bula på magen. Mitt barnbarn ❤️

Igår var jag och fixade naglarna 
och så klippte jag mig. Klippte ingen ny frisyr eller så. Tog "bara" bort det slitna. Blev en hel del. Men ändå har jag fortfarande långt. 

Ska klippa mig kort igen. Vet bara inte hur. Måste komma på nån bra frisyr. 
Trivs inte riktigt bra i långt hår. Det är bara i vägen. Jag har det ändå alltid uppsatt. 

Frisyrer jag funderar på




Vi får se...

Idag är det dans på schemat för Emma. Sen ska vi på en tillställning hos Patrics pappa Martin och  Kicki. Tildas familj och hennes moster med familj ska oxå dit. En elitträff helt enkelt. Kan inte bli trist så jag räknar med en väldigt rolig och trevlig kväll ❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar