torsdag 10 september 2015

Nöjd

Igår var en soft dag. Emma gick  i pyjamasen hela dagen. Vi gjorde chokladbollar och spelade spel. 
Jag tog en pw på 5 km. 
Rensade bort alla sommarkläder från garderoben. 
När jag rensade kläder häromdagen för att ge till flyktingarna som kommit till Öland hittade jag byxor jag inte använt på
länge. Ett par svarta som jag inte haft sen innan Emma föddes. 
Jag har inte kommit i dom
Men nu gjorde jag det igen. Tjohoo

Hittade ett par jeans jag inte kommit i på ett tag

Jag har inte gått ner knappt nåt i vikt. Men har minskat i omfång. Träningen gör susen ändå. 


Jag var på ett bra föräldrarmöte igår kväll. Bra info från en som pratade om barn, internet, spel mm. 
Och även info från en tandsköterska. 
Sen träff i klassrummet. 
Är så nöjd med Emmas lärare och fritidspedagoger. 
Det här kommer bli kanon!

Emma fick vara hemma från skolan idag med.  Visserligen feberfri men rätt hängig än ändå. 
Så en dags vila till blir nog bra. 
En snäll kompis hade lämnat en teckning och ett armband till henne igår. En krya på dig present. Så himla omtänksamt och gulligt ❤️

Klockan ringde rysligt tidigt idag. Jag har jobbat några timmar och nu är jag på gymmet. Går på bandet. 


Idag ska vi göra pass. Handla. Men annars så är dagen/kvällen oplanerad och lugn. Skönt. 

Ha en bra dag 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar