lördag 12 september 2015

Sjuka människor


Stoppa sitt barn i en tvättmaskin?  Men allvarligt, hur sjuka människor finns det?
Skrämmande att vem som helst kan få bli föräldrar. Stackars små oskyldiga barn ❤️

Igår var jag så trött så jag la mig samtidigt som Emma. Direkt efter Fångarna på fortet. 
Vi hade en lugn, skön kväll framför tvn och det märktes idag att jag hade lagt mig tidigt för jag vaknade kl 7. 
Klarvaken och pigg
Låg och stirrade i taket en lång stund sen drog jag till gymmet. 
Körde balansövningar. Ska till läkaren på måndag och vill ha bra resultat. 
Körde lite styrka oxå. Men tog det rätt lugnt. 
Emma har dans idag och då tänkte jag köra lite på crosstrainern när vi ändå är där. 

Sen hem och fixa oss för att gå på kalas. 
Fira pappa och syster. Det vankas smörgåstårta. Ja jisses vad gott. 

Nu har vi precis suttit en lång stund och ätit frukost. Mys ❤️

När man "bara" jobbar i veckorna uppskattar man på nåt vis helgen mer. 

Snart ska vi åka och köpa tapeter. Ska fixa i vardagsrummet. 
Skulle gjort en trävägg men vi lägger inte ner så mycket energi på det. Vem vet...vi kanske ändå ska sälja ;)

Ha en skön lördag. ❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar